Behandeling | Gemiddelde duurtijd | Prijs |
---|---|---|
Acupunctuur - eerste afspraak | 60 tot 90 minuten | 60€ |
Acupunctuur - vervolgafspraak | 40 tot 60 minuten | 45€ |
Tuina - eerste afspraak | 90 minuten | 65€ |
Tuina - vervolgafspraak | 60 minuten | 50€ |
Kindertuina - eerste afspraak | 60 minuten | 40€ |
Kindertuina - vervolgafspraak | 30 minuten | 25€ |
Cosmetische acupunctuur | 90 tot 105 minuten | 95€ |
Qi Gong | 45 minuten | 40€ |
Chinese voetmassage | 30 tot 45 minuten | 40€ |
Cupping/guasha/moxa | 30 tot 45 minuten | 40€ |
Prijzen niet onderhevig aan BTW volgens art. 56Bis van het BTW-wetboek.
Onze acupunctuur- en tuinabehandelingen kunnen cupping, guasha, qi gong of moxa bevatten indien dit voor u aangewezen is. (dit is inbegrepen in de prijs van een behandeling)
Wenst u een losse afspraak voor cupping, guasha, qi gong of moxa kan dit ook aan de aangepaste prijs die hierboven vermeld wordt.
Terugbetaling: Aangezien Nathalie geregistreerd acupuncturist is bij de wettelijk erkende beroepsvereniging EUFOM, kan door sommige mutualiteiten een gedeelte van de kosten vanuit de aanvullende verzekering voor acupunctuur gerecupereerd worden.
Via deze link kan u een overzicht vinden van alle mutualiteiten en hun terugbetaling: overzicht_terugbetalingen.pdf (eufom.com)
Cadeaubon
Op zoek naar een Zen cadeautje voor een geliefde, collega, kind of familielid? Het is mogelijk om voor elk van onze behandelingen een cadeaubon aan te kopen. Bons blijven 6 maanden geldig.
Voor Tuina en acupunctuur is steeds een eerste afspraak met intakegesprek nodig. U kan dus voor deze behandelingen geen vervolgbehandeling cadeau geven aan iemand die voor het eerst komt.
U kan de aanvraag doen via ons contactformulier of gewoon vragen bij uw volgende behandeling 🙂
Annuleringsbeleid
Goede afspraken maken goede vrienden!
Wanneer u een afspraak bij ons heeft gemaakt, betekent dit dat we tijd exclusief voor u in ons schema hebben gereserveerd. We zetten de praktijk voor u klaar, bereiden uw dossier voor en laden ons energetisch op om u zo goed mogelijk te kunnen verzorgen.
We rekenen er dan ook op dat u uw afspraak naleeft. Indien niet, kost dit voor ons niet enkel energie maar neemt u ook een plaats in beslag die aan iemand anders zou kunnen worden gegeven.
Moest er toch iets gebeuren waardoor u niet op uw afspraak kunt komen, vragen wij u om ons tijdig te verwittigen zodat wij de afspraak aan iemand anders kunnen geven. Gelieve dit te doen via mail of via ons contactformulier.
Gebeurt dit niet en komt u uw afspraak niet na, zien we ons genoodzaakt om de verloren afspraak alsnog aan te rekenen aan het tarief volgens bovenstaande prijzen.
Deze info staat ook in onze ’terms and conditions’ wanneer u een afspraak boekt.
Dankuwel 🙂